2000-01-30

BRONZSZOBOR

Betonban a lábaim
Rég elvesztek álmaim

Bronzszobor már a testem
Lelkem mélyre temettem

Üres belül mindenem
Nem tölti be szerelem

Pedig szívem megmaradt
Száz emlékem feltámadt

De mozdulnom nem szabad
Rubinszívem megszakad

Izzik, zokog szótlanul
Ki bekukkant, megvakul

Fájdalmam, ha ismernék
Könnyem rézből öntenék

Rézből öntött könnyemet
Letörölni nem lehet

Régi titkok elhagytak
Ezért sírok mindennap

Nem suttog már fülembe
Szép szavakat az este

Nem leheli arcomat
Csókokkal az alkonyat

Galamb sem jár, s testemen
Átsüvít a félelem

Kövek repülnek felém
Koppanva csapnak belém

Gúnyoljatok, kis törpék
Bárcsak én is nevetnék


Ennyiből áll életem
Messze száll bús énekem

Talán mégis meghallod
S feléleszted a Napot

Messze tűnik az este
Fény özönlik testemre

Koszos főtér otthonom
Gyöngyházfénnyel bevonom

Boldogtalan sem vagyok
Szerelmeim galambok

Körülöttem szél bolyong
Karcsú faág meghajlong

Ha ti már mind meghaltok
Én akkor is virítok

Gúnyoljatok, kis törpék
Nevetnék én, ha tudnék


2000. január 30., Gyál
(14 évesen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése