2016-02-26

MINT MAGRÓL A MAGHÁZ

Mint magról a magház, úgy hiányzol most
testem gyorsan hűlő körvonala mögül.
Segítségeddel újra ugyanott találhatom magam,
meztelenül kilógatva anyátlan magány-univerzumom
jéghideg, viharos, zúgó szeleibe -
...hogy mondhatnám el, hogy mennyire hiányzol?!
csak fekszem itt meztelen, még beszélni sem tudok!
- keserű könnycseppek keresik útjukat -
nem tudom, testem körül vagy szívem közepén van-e a hiányod
egész testem létezését hiába keresem
megszűnik a világ érintésed puhasága nélkül -
"nincs elég melegség" - zakatolja valami fájdalmasan bennem,
és csontom belsejében nem akar szűnni a vacogás.
Egy ölelő világot építettem kártyavárból veled - 
s mint magról a magház, úgy hiányzol most
testem gyorsan hűlő körvonala mögül.


2016. február 26., Budapest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése